Sista dagen..fanfanfan!

Ja, nu är vi inne på sista kvällen i Los Angeles.
Sorligt..men jag har haft det otroligt bra.
Så kanske är det som dom säger bäst att lämna med flaggan i topp.

Vi (Jag, Mim o Henry) har precis varit och ätit middag nere på den Irlänska puben nere på Mainstreet.
Verkligen en jättebra avslutning.
Beställde ev no-carb burger så då man fick den med en jätte svamp som "bröd" - väldigt gott och väldigt mycket bättre för min mage :)



Tror allt att jag ska köpa helt gluten och laktos fritt när jag kommer hem och se om min mage blir bra.
Det är ju verkligen bättre sen jag bytt ut mjölken till sojamjök.


Nu ska alla bilder föras över till min dator och så ska det sista packas, sen kommer nog kvällen spenderas framför Entourage.

Dagen har spenderats på stranden :)
Bara legat, filosoferat över livet och njutit av solen.
Stränder som dessa finns inte hemma, det saknar jag.




Men det känns såkklart mycket bra att komma hem till mina fina tjejer hemma :)
Vi seeeeeeees snart!
<3

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja, visst är det sorgligt att lämna LA? Verkar som om du haft en jätteskön vistelse iaf. Hoppas att resan hem går bra!

2010-05-09 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0