Los Angeles Del2

Schiphol - Amsterdam

08:58

Har nu anlänt till Amsterdam :)

Allt har gått jättbra, har suttit hela flygresan (på fönsterplats) med ett barnsligt leende på läpparna.

Jag är så glad att vara på resande fot, att sitta på planet och vara på väg.. underbar känsla.

Flygningen gick också fint, våran pilot verkade vara en mycket trevlig och glad man.

Och han gjorde verkligen en mycket fin landning. Nästan att jag kände för att applådera lite, men ingen annan verkade vara med på noterna så jag klappade inombords.

Jag har även hittat som en dans på Schiphol, precis som Mim sa var det en lätt flygplats.

Bra skyltat!

 

Pause.

 

09.22

Har hunnit gå igenom säkerhetskontrollen för våran flight nu. Så boardningen kommer nog att starta om ca en halvtimma.

Är faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara.

Stensomnade några timmar på Gardemoen, men spänningen håller mig vaken.

Och tiden går så fort. Kan inte fatta att jag har varit på resande fot sen 23.10 igår, det är ju snart 12 timmar.

Och nu väntar 12 timmar på flyget. Hoppas på att jag ska kunna sova några timmar till, att dom visar en bra film och att maten är ätlig.

Vi fick någon slags bolle med äpplemos och russin i och en macka med ägg och pepparotssmack på vägen hit - Hua. Ingen hitt.

Men har hunnit handla med mig massa godis på taxfreen, så om maten inte är god så kan jag alltid äta mig in i sockerkoma.

Hoppas på att jag får fönsterplats denna resan också.

Jag tror det, den trevliga mannen på Gardemoen frågade om jag ville sitta vid fönster, så jag antar att det gäller för båda resorna.

 

Hörs snart igen.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0