Los Angeles Del 1

24-04-2010

05:33

Sitter på flygplatsen, eller närmare bestämt vid gate 44.

Bara en timma kvar tills flyget ska vara i luften, men jag vågar ändå inte andas ut än.

Vågar inte tro att jag faktiskt ska få komma iväg på denna resan som jag så länge har längtat efter.

Vårat plan har inte kommit in än, men jag ser hur som lastar på ett annat plan. Pirr i magen!

Det är första gången jag flyger själv.

Den första fasen ( flygtåget till Gardemoen, väntan, cheka in, säkerhetskontrollen) allt har gått väldigt bra, ta i trä.. så nu inleds fas två. Det är resan till Amsterdam och sen att hitta på Shipol. Men jag tänker så här: Hittar jag inte så finns det säkert någon som vill hjälpa mig att hitta. Jag har ju faktiskt mål i munnen , haha :)

Sen väntar fas tre, och det är den långa flygturen från Amsterdam till Los Angeles.

Det kommer gå bra.

SEN ÄR JAG FRAMME :)

YEAY!

 

Ser fram emot starten. När motorerna rusar, när planet laddar upp.

Ut på startbanen, full gas och sen upp-upp och iväg.

Shit vilken känsla det är.

Kommer ihåg när vi skulle till Dublin. Tjejerna ville typ döda mig när jag satt där i sätet som ett litet barn och väntade på starten. Överexalterad.

 

Fingers still crossed!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0