Hej, förlåt.. Men lyssna här :)

Hej hej :)


Jag ber om ursäkt för att jag är sinnessjukt dålig på att blogga, men jag tänker skylla på att jag har ett mycket intressant liv som faktiskt måste levas, och det gör under vissa perioder att jag inte har tid att skriva, eller faktiskt prioriterar bort det..
Men jag ska göra mitt yttersta för att bli bätte nu :)


Just nu befinner jag mig i Los Angeles och hälsar på min underbara Mim.
Jag har det så sjukt bra måste jag säga.
Solen strålar, och jag njyer i fullo av att vara ledig och befinna mig i denna otroliga stad.

Jag har nu varit här i 8 dagar och hunnit göra en massa :)
 
- Fylla 23 ( "ja, jag börjar bli gammal nu" är en fas som börjar krypa sig farligt nära på)
- Åka till Hollywood
- Gå längs Venice Beach
- Ligga på stranden
- Äta Macarons ( alla som inte har ätit denna lilla gåva från himlen har missat något)
- Besöka Universal Studios
- Shoppa, shoppa, shoppa
- Få ansiktsbehandlig
- halv flasha Seth Green
- Äta typ 10kg jordgubbar
- Åka till Beverly Hills / Rodeo Drive
- Dricka drinkar

Och nu har vi resten av veckan kvar att göra så mycket som möjligt med.. jag ska hålla er updaterade :)

Men kolla här vad som hände bara ett par timmar innan vi var där i precis samma butik och handlade- sjukt läskigt!!!!
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.latimes.com%2Fnews%2Flocal%2Fla-me-0504-target-stabbing-20100504%2C0%2C2691568.story%3Ftrack%3Drss&h=6a6e1


Men jag hoppas ni får en jätte skön dag eller sover gott om ni, som vi precis ska gå och lägga er.
klockan är ju 23.31, och vi ska upp tidigt imorgon för ett bege oss mot Beverly Center och Melrose Place.


Men jag ska passa på att lägga upp det jag hunnit skriva under resan och på väg till Los Angeles men inte hunnit lägga upp... se det som en tillbakablick ;)


Take care!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0