Frozen Yogurt



Sitter hemma en stund igen medan Mim jobbar sina 4 timmar idag också.
Så då kan jag passa på att hinna blogga och kolla mail.

Hade en trevlig kväll igår.
Jag mötte upp Mim när hon slutade och så gick vi för att dricka dessa omtalade Litchimartini som visade sig smaka.. riktigt illa.
Det var som att dricka vatten, sprit och lite sockerlag. Hua..

Det verkar som att när dom gör drinkar här så häller dom på spriten sist, över resten som har blivit shaked, så det ligger där på toppen och gör att första sippen man tar är nästan som att ta en liten klunk ren sprit, och det mina vänner för minnena direkt tillbaka till högstadietiden..och inte på ett bra sätt.

Så vi satt där och försökte så elegant som möjligt tornado veva runt i våra martiniglas för att få någon blandning på det, tyvärr förgävas.

Vi drog vidare till stället vi var på i lördags- Catché tror jag att dte hette och tog en Kiwi drink där istället.
Det är så sjukt mysigt där. Jag har bilder som kommer upp sen, men just nu ligger allt på Mims dator, så ni får tålmodigt vänta.

Ja, som sagt kommer Mim hem o en stund så ska vi gå och äta Frozen Yogurt, har inte hunnit test än så det ska bli spännande.
Jag hoppas bara det inte är "tart" (syrligt) dom älskar det här. Allt ska vara tart, tydligen tror dom att det är nyttigare om det inte smakar sött.
Sen blir det iväg och köpa naturgodis på det bra stället :) Passa på att köpa lite extra så jag kan ha på flygresan hem sen.



Kan inte fatta att det redan är Torsdag.... bara fredag o lördag kvar, sen åker jag hem. Känns sorligt..


Borde börja packa iordning allt så jag har lite koll...
Hörde att det snöade i Oslo också, inte okej.
Inte okej att åka från strålade sol och runt 25 grader till snöstorm :/



Hörs snart, Take care.
<3




bild:google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0