Bara en dag kvar..

Ja, nu är det bara en dag kvar här i LA.
Tiden går så obeskrivligt fort när man har roligt, precis som mamma sa när man var liten.

Idag tog vid bussen till ett utomhus center som heter "The Grove" som ligger lite bortanför west la, om jag inte missminner mig helt. Det är fortfarande svårt att hålla allt isär..
Jag menar, det är knappat att jag hittar i detta lilla område/kvarter i Santa Monica där dom bor.
Var nervös över att hitta bara ner till Mims jobb i onsdags, haha... ;)

Men "The grove" var ett litet mysigt utomhus shoppingcenter, vi stannade faktiskt inte så länge. Blev lite presenter köpta och tyvärr råkade vi även äta världens äckligaste chinamat där också.
FY FAN säger jag bara.
Överkokt och underkryddat. Allt bara smälte i munnen, vilket var väldigt obehagligt.
Så som plåster på såren åkte vi till Paulettes igen och köpte med oss ett 12 pack Macarons hem :)


Sockerkoma here we are!


(kolla in hemsidan om ni har lust - http://www.paulettemacarons.com/ )


Så nu ska vi krypa i säng för imorgon väntar stranden.
Jag fick välja fritt vad vi skulle göra, så imorgon spenderas hela dagen där.
Jag älskar verkligen stranden.
Så vi ska packa med oss jordgubbar, filtar och bara kooosa oss.
Sen tänkte jag bjuda Mim o Henry på middag imorgon kväll.
Lite som avskedsmiddag och som för att säga Tack för att dom varit så underbara och låtit mig bo hos dom.


Så gott natt
Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0