Back home

Hej hej...

Nu har det gått några dagar och jag har hunnit landa hemma :)


Jag har haft det sjukt bra i La Punkt!
Men det är ändå ganska gött att få komma hem också. Få sova i sin egen säng och vara i vardagen.
Haha.. ännu ett tecken på att jag börjar bli gammal ;)

Men flygresan hem gick ganska bra.
Vi var ju försenade från LA, så dom sa att jag inte skulle hinna med mitt plan från Amsterdam till Oslo, så jag givk av planet med ro, då jag hör att dom ropar att jag försenar planet och om jag inte skyndar mig så skulle de lasta av mina väskor.
Så jag skyndar till Informationen, och hon säger dom bara börjar Boarda, så jag skulle kunna hinna om jag SPRANG!
Hon ringde bort till gaten och sa att jag var på väg och sen SRANG jag genom hela Shiphol.. fyyyy fan vad jobbigt det var.
Genom passkontroll och säkerhetskontroll- jag lovar att dom trodde jag var halvgalen och helkriminell..
Men jag hann till planet :) dock kom inte min väska med...
Så när jag kom till oslo, så var det bara att åka hem utan väska..
(men den kom senare på kvällen, så det var ingen större fara, jag ser dte som att jag slapp släpa den från flygplatsen hem utan fick hemkörning :)


Så nu har äntligen 17 maj helgen kommit. Jag jag ska fira norges nationaldag för första gången :) Yeay!
Ska bli jättekul.
Malin har sina flickor på besök och om några timmar kommer Sonja :D
Så i helgen är det fullt ös vill jag lova.

Ikväll bär det nog av till Qadiz för några öl

Det går bra nu kompis, det går bra nu... ;)


Hörs snart
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0