Kent <3

Godkväll..


Idag känns det som jag haft en produktiv dag.

Började med Traineekurs nere på Akkerbrygge,
och hade en riktigt bra dag med tjejerna då vi lärde en massa om kampanjer och marknadföring.
Fick även ta riktiga tag och göra om i butiken, göra nya väggar, trendbord och vindun vilket
jag alltid uppskattar att göra.
Att få praktisk kunskap och sen konstruktiv kritik på det man har gjort är väldigt lärorikt och det mest givande.

Måste ännu en gång säga att denna kursen är toppen :)


Sen har jag hunnit med att (plåga) träna en timme Cirkelträning.
Jag kan verkligen säga att det är så att jag går ut ur den salen med blodsmak i munnen, men likt förbannat vill jag ju gå dit igen nästa vecka bara för att.
För att visa för mig själv att jag kan, och för att se att jag bli bättre.


Sen imorgon är det KENT på spektrum :D
Jag gläder mig såå!
Sist jag såg dom var på Slottsskogsvallen (gbg) för nästan två år sen - det var magiskt
Så jag hoppas/tror på att det samma imorgon :)





Take care
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0