Om att packa en kappsäck

Jag kan inte packa.
Detta är nu ett faktum.


Kom hem för en stund sen från jobbet och tog fram den relativt stora väskan som jag tänkte packa i inför hemresan till Borås. (4 dagar och en bilresa hem)
Packingen börjar väldigt sakligt..  4 par strumpor, underkläder, baslinnen, men sen är det som att det spårar ur..
Jag kan inte välja om jag vill ha de svarta jeansen eller de mörkblåa, så jag tar med bägge, och självklart är detta inte ett problem när det gäller två par jeans, problemet kommer när jag fortsätter tänka så här om alla plagg..
Detta handlar inte om att jag vill ha med mig alla kläder egentligen, önskar verkligen att jag bara kunde välja ut och stortera. 
Det handlar inte heller om ett behov av att kunna byta kläder varannan timme, utan att kunna ha möjligheten att välja det jag känner för att ha på mig precis just då..
I´m a dress after mood person..

Så nu sitter jag på golvet med en ologiskt överfull väska..
(I-landsproblem så det skriker om det)

Men blir det inte värre än så här, så kan jag ju faktiskt bara släpa med mig min gigantiska väska och vara nöjd med det, haha :)

Hoppas ni har haft en riktigt skön dag!
Bara imorgon kvar, sen är det 5 underbara dagar av ledighet

Take care
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0