life is good sometimes..

Godmorgon(förmiddag?)!



Ligger fortfarande kvar i sängen och slöar.. Life is good sometimes :)
Har bara kokat lite kaffe och legat och kollat på film.
Känns som en bra start på både dagen och veckan..


Jobbar bara tisdag o onsdag denna veckan, sen bär det av hemåt borås för att spendera påsken.
Satt och tänkte på att det var verkligen ett tag sen jag var hemma, så nu ska det bli riktigt trevligt att komma hem.
Försöka hinna träffa alla, umgås och bara vara hemma lite..
Saknar mina flickor där hemma.

Måste även skriva en inköpslita idag, så jag vet vad som behöver handlas med hem till oslo.

Det är verkligen så att man har två hem nu.
Ett som är Hemma-hemma, det som alltid kommer vara ens hem, vart man än bor.
Och sen är det hemma-här där jag bor. Det är ju det mera riktiga hemmet..


Nej, snart är dags att ta tag i dagen, duscha och handla lite fika, får nog fin besök av Malin och Ella idag :)
MYS!


bara en liten stund till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0