I always fall back inlove

Godkväll..


Jag har precis kommit hem från spektrum och en UNDERBAR spelning med KENT.
Jag kan fortfarande höra musiken i öronen..

Jag sitter nu uppkrupen i sängen och bara njuter av lyckan som fyller min kropp.


I början måste jag säga att jag var lite orolig att publiken inte skulle komma igång,
KENT körde på från första riff men det kändes som det tog ett tag innan större delen av publiken hängde med..
(jag ränkar nog bort mig från den skaran, då jag från första stund stod, hoppde och vrålade - ja jag var hon som alla störde sig på i början, men sen joinade efter några låtar)

Låtlistan var en blandning av gamalt och nytt, sånt som spelats mycket och sånt som är lite mera ohört av massan - vilket var bra, det gjorde att hela publiken blev tillfredställd.
Jag hade gärna tagit några mera gamla lite mindre "hörda" låtar..
Men jag är nöjd, sjukt nöjd.

Konserten var SJUKTBRA och det är alltid ett nöje att se (mannen i mitt liv) Jocke Berg på scen.
Inledningen var verkligen något som var väldigt mäktigt..
Svart/vit bildshow i bakgrunden och låten (tror bestämt att det var Taxmannen från senaste albumet Röd) som byggdes upp..
Sen under hela konserten användes bildspelet och ljusspelet, vilket gör det till en så bra show och upplevelse.

I always fall back inlove..
detta är verkligen ett band som aldrig kommer lämna mitt hjärta.
~magiskt~

Så tack Joakim Berg, Markus Mustonen, Sami Sirviö och Martin Sköld (även Harri Mänty och Martin Roos)
för att ni förgyllde min kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0