HOFFMAESTRO & CHRAA

Hej och förlåt!


Jag har varit sjukt, sjukt dålig på att skriva och uppdatera i det sista..
Måste erkänna att det suger hårt att inte ha en kamera och kunna uppdatera med bilder.
Känns som det blir så platt när jag bara skriver och skriver.. men så är det just nu.
Så det är bara att hålla tillgodo :)



Igår samlades ett gött gäng och drog till John Dee för att se/lyssnade på HOFFMAESTRO & CHRAA
SHIT FY FAAN VAD BRA DET VAR!
Detta är ett band som man bara MÅSTE sa live.
Dom är så grymt bra på att få igång publiken, underhålla och leverera till 110%

Vi hoppade upp och ner, och röjjde tills svetten rann.
Och det är precis så det ska vara.
Man kunde liksom känna det i luften - alla var på samma plan.

Det var en upplevelse, och jag lämnade lokalen i ett lyckorus!








Och nu på onsdag är det KENT som gäller :)
Dom ska ta över spektrum, och förhoppningsvis och troligtvis kommer det bli helt magiskt!

Tyvärr ska jag flyga solo på denna konserten, det blir första gången, men vad fan, det är ju inte så att jag ska stå och samtala med någon under konserten ändå.
Detta kommer nog gå fint, väntandet är väl det som kan bli lite tråkigt..
Ska verkligen bli grymt kul, har sett fram emot detta :)








Take care
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0