Alice och Skinnjackan

Lördag.


fri.fri.fri´
Som på ren svenska betyder att jag är ledig hela dagen :) Underbart!

Igår kväll var jag med mina kära sambos och tittade på Alice i Underlandet i 3D
Jag gillade filmen, den var bra!
Först hade jag satt ribban ganska högt, men efter att de andra tjejerna hade varit och tittat och sagt att den inte riktigt höll måttet sänkte jag den, så blev jag istället positivt överraskad.
Men tyvärr kändes det som att något saknades, att det inte riktigt höll hela vägen, kanske kan det ha varit själva storyn som inte höll till 100 %

Men jag gillar filmen, ideen och utförandet.
Även om filmen i sig är mörk så är den vacker.
Klänningarna som Alice bär är helt fantastiska, och Johnny Depp gör en verkligen inte besviken.






Sen idag har Malin o jag varit ute och promenrat runt i stan och lapat vårsol.
Och för första gången i år tog jag på mig skinnjackan - snart är det vår :)
Vi gick en tur en till Akkerbrygge och strosade runt, och sen vidare in mot stan..
Så skönt att bara få komma ut i friska luften efter att ha stått inne på jobbet hela veckan, och passa på att få se solen lite. Det känns att alla börjar leva på ett helt annat sätt när solen kommer fram.


Nu sitter vi bara och möser i varsinn fatboy - matkoma
Sen blir det att gå på vinet :)
Hääärliga lördag!



Hoppas ni har det fint :)
Take care <3


Kommentarer
Postat av: Mim

Åh vad jag saknar dig och Oslo!!! Pussar i massor!

2010-03-13 @ 18:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0