3/3 19.19

Hello you..


Onsdagkväll.

Sitter förtillfället uppkrupen i en fatboy och tittar på tv med Malin.
Ännu en gång har vi suttit en stund och zappat och kommit fram till att det bara finns skit på tv.

Två program som jag och malin alltid lyckas tajma in är dessa:


- Extreme homemakeover - Ja extreme är verkligen rätt ord för detta programmet.
Lite för mycket, av allt. Speciellt programledaren.
Skär ner till ett program i veckan så skulle nog folk faktiskt titta.

- Americas funniest homevideos - Enligt mig ett av de värsta programmen som går på tv.
Jag bara avskyr det. Amrikaniserad SKIT!!!!!




Så kanske borde vi bara lyfta på röven, sluta klaga och sätta på en film istället,
But what´s the fun in that ;)



Take care.
<3






Kommentarer
Postat av: HannaPanna, frugan

jag hatar också americas best home blablabla! borde förbjudas!

2010-03-07 @ 10:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0