S.I.C.K.


Hello you.


Ligger hemma och är sjuk.. IGEN!!

Det är tredje gången denna hösten jag är sjukt, helt otroligt.
Brukar aldrig vara sjuk så här ofta.
Börjar bli riktigt påfrestande..

Har bara legat i sängen hela dagen sovit och kollat på SATC.

Ibland brukar man ju säga att man önskar att man bara kunde få vara "sådär lite sjuk", så man får stanna hemma i sängen, dricka te och egentligen bara mysa..

Men NEJ, det är inte så.. det är ALDRIG lite mysigt att ligga hemma i sängen och känna som man blivit överkörd av en bulldoser, eller att man snutit sig så mycket att man har skavsår under näsan..

Att vara sjuk är fan ett litet helvete i sig.



Over and out
(jag måste faktiskt snyta mig, ta paracet och hinna hälla i mig en liter te innan jag ska sova)


Take care
<3

Kommentarer
Postat av: Jodie

Krya på dig älskling! Vågar inte ringa ifall du sover!

2010-01-05 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0