Pyssel

Godkväll.


Idag skulle jag egentligen haft sovmorgon, men pga sjukdom fick jag gå upp vid sju
hälla i mig kaffe och åka ner till jobbet vid nio tiden.
Det var ändå rätt skönt att komma upp och komma igång tidigt, då får man ändå kvällen att greja, träna och fixa med allt annat.

Dagen har varit lugn och stilla.
Har hunit fixa en hel del.. Fick ryck och gjorde om i butiken - alltid roligt :)
Blev bra, så känner mig nöjd med dagens arbete!



Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en serie jag fick rekomenderad av Mim, som heter Glee
Hoppas den är bra, känner att jag behöver ha en riktigt bra serie att följa.

http://www.dailymotion.com/video/x90hxf_glee-extendedtrailer_shortfilms

Klicka på länken om ni vill se en trailer till Glee :)

Började ju även se Dexter när jag låg hemma och var sjuk, mycket märklig serie måste jag säga.
Hann bara se ett par avsitt, men kanske kommer man i det ju mera man ser.
Men första intrycket var : Märklig!

PLOT: During the day, Dexter Morgan is a jovial employee in the Miami Metropolitan Police Department's crime lab, but his meticulously crafted life masks his true nature. In reality Dexter is a disciplined and murderous psychopath (a self-admitted "monster"), and he slakes his blood lust at night by carefully killing the serial killers he tracks down during the day..





Well, well I gotta go
Take care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0