Mitt rum <3


Heeey you !!


Jag har varit sjukt, sjukt dålig på att skriva i det senaste, men tiden har inte riktigt räckt till att skriva och göra llt annat kul vi har sysslat med nu runt nyår :)

När Malin och Emma kom upp i tisdags var de fixa och grejja för hela slanten.
Jag och Malin drog även en tur till Ikea för att fixa saker till lägenheten, och jag möbler till mitt rum.
 
Malin hittade som en dans till Ikea, och sen trasakde vi runt där och tittade på allt och valde.
Tryckte in allt i malins bil och kom hem helt utmattade vid halv elva för att sen inte kunna låta bli att montera ihop allt för att det skulle vara fint när tjejerna kom dagen därpå.

Så såhär blev mitt rum.. :)
(det saknas doch matt och persienner, men ni får en fin överblick)









Nu känns det äntligen som att komma hem :)





Har också haft en super nyårshelg med alla tjejerna, så dom bilderna kommer snart..
Watch out
;)




Take care!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0