Meeting

Måndag.


Idag har jag varit på möte med jobbet hela dagen..
Oroade ju mig som sagt lite igår, dubbelkollade så att allt var med, och fick assistans imorse med att fixa de sista paprena och talen innan mötet.

Vi spenderade hela dagen på Hotel Opera, och jag hade verkligen inte behövt oroa mig.
Klart att jag inte hade samma koll som de andra, men jag fick verkligen ta del av mycket lärorik dag och lämnade Hotellet med en helt nytt engagemang.
Detta mötet kunde inte kunnat komma mera vid rätt tidpunkt för mig.
Jag fick en djupare inblick i allt, och känner nu mig ännu mera insatt och involverad än jag gjort tidigare.

Så dagen har varit tung men lärorik och engagerande!
Längtar riktigt till Onsdag då jag ska få ännu mera utbildning.


Hann till och med förbi gymmet på vägen hem, och körde en timme Arobics :)
Mycket roligt, hon som leder det passet, dansmix och vissa step pass (tror jag) är så himla bra.


Spenderade en stund plaskande i badet innan jag nu ska krypa ner och sova.
hoppas på att få sova bättre i natt, sov så sjukt dåligti natt att jag har endel sömn att ta igen.



Goooooooooooooooooooooood night
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0