LOS ANGELES BABY !!

God kväll!

Planerna är nu färdig smidda :)

OCH JAG HAR NU BOKAT MIN RESA TILL LOS ANGELES ... YEAY, BABY YEAY
Kommer åka över min födelsedag så Lördagen den 24 april bär det av från Oslo till Los Angeles
Och hemfärden blir två veckor senare den 9 maj.

Ska bli så sjukt kul att komma iväg.
Jag har verkligen pratat om denna resan i flera år.
Så nu var det på tiden att jag tog ta i mig själv och åker över och hälsar på min älskade väm Mim.

Har verkligen fjärilar i magen, vill åka NU!
Men ska börja sätta mig och kolla på sidor vad vi ska hitta på.
Eventuellt skriva en lisa, jag gillar listor :)


Weeeeeee!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh gud vad roligt vännen, så länge du har pratat om att åka dit! Förstår om du är pirrig och längtar! Puss

2010-02-01 @ 10:18:04
Postat av: Emma

stolt över dig!!!!

2010-02-02 @ 00:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0