I`M GOING UP-UP-UP !!


Måndag.


I vanliga fall brukar måndagar inte vara min favorit dag alls, utan mera en dag man ska överleva på sin väg mot den kommande veckan..

Men idag var det annorlunda, mycket annorlunda.
Idag har varit en mycket, mycket bra måndag.

Jag har blivit befodrad !!!! :D


Jag klättrar mig uppåt, så nu ska jag få uppläring i en massa nya saker, vilket jag gläder mig väldigt för.
Ska bli så spännande och roligt att nu få ännu mera ansvar och en riktig position.

Hårt arbete som lönar sig!

Känner för att fira, hoppa runt eller bara göra något roligt och galet :)
Men det får vänta till helgen, denna veckan är det bara jobb som gäller, och det känns riktigt bra vill jag lova :)


YEAY YEAY YEAY!!!!
doing the happydace, doing the happydance...







Have a realy good night
I´m planing to have it
;)
<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS!!! Du är bäst <3 LOVE

2010-01-12 @ 08:27:17
Postat av: camilla

grattis hjärtat! du är så duktig:) Är stolt över dig!

Miss you! Puss

2010-01-12 @ 10:46:27
Postat av: Lisa

Grattis Grattis :) vad roligt! Vad duktig du är vännen!

2010-01-12 @ 10:58:22
Postat av: Cick

Tack :) vad söta ni är.

Ja detta ska bli jätte spännande!

Gläder mig :D

2010-01-12 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0