I got a feeling..

God kväll folks :)



Nu är jag ganska nyss hemkommen från jobbet, och har verkligen haft en sån skön dag.
Det har varit så gó stämning hela dagen idag, det var nästan att jag inte ville gå hem ;)

Men hem kom jag trots allt, och ska lägga mig och slappa av en stund nu innan jag ska hoppa in i duschen och fixa té mig inför kvällen..

Är lite spänd på vart det bär av ikväll.. Magnus brukar ju hänga på andra klubbar än vad vi brukar gå till,
så det hade varit roligt att gå till något nytt ikväll.




Bloggen blir avsevärt mycket tråkigare när jag inte har någon kamera :/
Det är bara att hålla ut, jag ska ta tag i detta så snart det finns pengar till övers.. hehe.



Take care. och ha en riktigt fin lördag kväll.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0