Förvirring och byte

God eftermiddag.


LIgger hemma i sängen och är helt ledig idag.
Har dock varit nere på jobbet ändå och pratat med min chef,
tydligen blev jag inte befodrad trots allt.. det har blivit missförstånd.
Så på ett sätt har jag blivit det, men inte på ett annat.

Orkar faktiskt inte förklara mera hur det ligger till, men nu är det bara att ta nya tag och försöka fokusera framåt, och sätta nya mål att sträva efter.


Har ÄNTLIGEN fått bya min läkepercing i näsna idag med :D Känns väldigt bra.
De ringarna jag hade köpt innan funkade inte, men han på studion hjälpte mig att hitta en fin liten silverring att sätta i näsan.
Feels good.


Just nu har jag inte så mycket för mig faktiskt, kanske ska försöka åka och träna om ett tag.
det var mest spinning på schemat idag, och jag hatar verkligen spinning.
det är inte anpassat för korta människor.
Så hela tiden som du kämpar för att ens nå ner till pedalerna ska du försöka hänga med i en dödsångest framkallande träning 
Ingen bra kombo.

Kanske Capoeira?
Det hade varit spännande att pröva på :)

Känner egentligen för att hitta på nåt kul.. något spontant.




We´ll see..

Hörs snart.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0