En helg i Januari

Söndag.



Först måste jag börja med att säga att min kamera har gått sönder. INTE ALLS OKEJ.
Nu kan jag med andra ord inte fota alla de roliga händelserna vi är med om och eventuellt också skapar.. haha.

Så nu är det kamera och mobil som måste inhandlas..
Jag och elektriska prylar går inte ihop egentligen, vi försöker samarbeta men vi klickar liksom inte.


Helgen har varit riktigt fin även om jag varit väldigt trött efter veckan.

Men Fredags firandet gick fint :)
Vi startade här hemma, och sen skulle vi en sväng till Parkteatret, men hamnade fel, så drog vidare till Qadiz och dansade hela kvällen.
Mycket trevligt.
Mycket bra ställe.

Kom hem vid halv sjutiden från efterfesten, så det var på sin plats att sova bort halva lördagen, innan vi tog tag i oss igen, och gjorde oss iordning, över till Jodie för att hinna träffa Mostafa, Oscar och Felicia.
h oerfaren.
Sen bar det av en sväng till Qadiz igen, men inte alls med samma engagemang som vi hade på fredagen, men det var en okej kväll, lyssnade på riktigt go musik, och bara hängde.
Blev en tidig hemgång, som enligt mig var både skönt och behövligt.


Och mellan detta har jag och Emma hunnit imitera djur på köksgolvet, och disskutera vilken godissort som egentligen är den bästa..



Så nu är det snart dags att krypa till sängs..
Jag ska upp på möte imorgon, är lite nerövs över hur det ska gå, men det är väl egentligen bara att ta det som det kommer. Men jag vill så gärna prestera bra, ha någonting att komma med, trots att jag är helt ofrberedd och faktiskt inte har någon koll på detta... än!
Men jag kör på!
Man kan bara lära sig!


Gooooooooooooooooooog night
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0