BLIND DATE

God Kväll Allihopa


Jag har mycket spännande nyheter !!!

Emma ska gå på blind date imorgon :)


Sjukt spännande.
Vi var ju en sväng på Blå i söndags för att fira Jodies 22 års dag.
Och mitt från ingenstanns kom två tjejer fram och frågade Emma om hon ville gå på blind date med deras kollektiv kompis.
Tydligen gjorde hade dom gjort så att alla fixade en date till varandra.
Så nu ska emma gå ut på date imorgon kväll med deras kompis Jens, som ska vara 26 eller 27 år gammal.
det är allt vi vet i nuläget :)

EXCITING!!

Önskar att jag kunde få vara en fluga på väggen.
Eller ialla fall få sitta vid ett närliggande bord och spana på dom.
Men Emma tyckte tydligen inte att det skulle vara passande..??
Undrar varför?

hehe.. men det man inte vet har man inte ont av, eller vad säger ni?


Mer info kommer inom kort.. :)



Godnatt
<3


Kommentarer
Postat av: Jodie

Fan! Jag tyckte det var en jätte bra idé att vi skulle sitta med!

2010-01-06 @ 23:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0