2010.01.08-23.02


Heeey.


Nu är det strax dags för mig att hoppa i säng, eller snarare kravla mig i säng.
Är sjukt trött efter första dagen tillbaka efter att ha legat hemma och varit sjuk i fyra dagar.
Kroppen liksom inte riktigt fattar att den ska jobba igen, så nu är det bara sängen som gäller.


Uppdatering.

Emmas dejt gick bra! :)
Vi gläder oss alla väldigt åt detta, och lite att hon kom hem och var ganska kanakas full efter sin dejt.. hehe.
Men det gillar vi, mera sånt.

Alla borde verkligen dejta mera, jag vill dejta mera!


Nej, jag måste faktiskt sova.
Imorgon är det nämligen så att vi är bjudna på White trash födelsedags fest.
Så här ska det kläs ut och festas, om formen tillåter.
Jag, Emma och Malin har provat lite kläder här hemma, och jag kan säga det att white trash är inte ett helt lätt tema att bära upp, men jag tycker att vi gör det riktigt bra, hahaha ;)



Så nu måste jag jobba på formen.. ;)

Sleep tight
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0