vinst är alltid vinst, eller?

ja, nu har jag och mitt kära kollektiv suttit och kollat på matchen (kollektivmys på medel nivå, haha ;)
Ja, vi vann ju i alla fall.
Det är egentligen allt jag kan säga..
Jag är inte fotbollsfantast, inte alls kunnig och kommer aldrig någonsin påstå något sådant men detta var L.A.M.T.
Sverige matcherna är lite min grej, det är ju dom jag försöker följa, och detta var inte okej.

Funderar på om jag ska lägga mig och kolla på The dushess
Det är en jag och emma film :) Båda två älskar gamla kostymfilmer, och brukar ha myskväll, stänga av alla telefoner, ta fram allt vi någonsing kan behöva (mat, dricka, choklad, kuddar, filt, servetter m.m) och sen bara sitta och njuta.
~Lovely~


Sen tillbaka till jobbet imorgon, ska faktiskt bli skönt.
Känner mig fruktansvärt oproduktiv liggandes här hemma.

Hörde precis Annie Bings nya låt "Maybe Tomorrow"
Inte det att den är dålig, verkligen inte, jag gillar låten.. men ska hon nu bli sångerska?
Tveksamt, mycket tveksamt...

 lyssna själva

http://www.youtube.com/watch?v=UTG7S067EVo

Take care!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0