trouble is a friend

Ligger fortfrande hemma och är sjuk, börjar tycka att det är lite stressande att bara här och äta en massa paracet, sova och titta på film.. har ingen riktigt ro..

Men pratade med min chef innan och vi kom fram till att jag ska vara hemma imorgon också, och egentligen är det lika bra, jag är inte bra.. så nu får kroppen chansen att vila upp sig.

idag har jag inte hunnit kolla på någon film än, har egentligen bara sovit, men nu här på eftermiddagen ska jag nog orka klämma ett par..

Igår hann jag se:

- Slumdog millionere (Mycket bra film, som jag rekomenderar alla som inte redan sett den att se, och ni som har sett den kan ta och titta på den igen - lätt värt det)
- Flash dance - en klassiker när det kommer till dansfilmer - alltid sevärd även om jag nu faktiskt börjar tröttna en aning.
- Pulpe Fiction - En klassiker over all - SKALL SES ! Tarantino kan sina grejer!


Take care!

Musik just nu:
Anna Ternheim - What have I done


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0