so sorry

hej hej...

Ber om ursäkt för mitt lilla "försvinnande"
internet har inte riktigt funkat som det ska när vi fyttade in i nya lyan, men nu verkar det vara i sin ordning, så vi håller tummarna och hoppas på det bästa!

just nu ligger jag hemma óch är jätte förkyld.
lite nervig att det ska vara svininfluensan, men sonja sa att det inte var någon fara så länge jag inte hade ont när jag andades eller allmänt i lugnorna, och det har jag ju faktiskt inte.. så kanske är jag trots allt utom fara!

i helgen har emma och malin varit här. väldigt väldigt trevligt.
alltid lika skönt att ha dom här.
jag jobbade ganska mycket, men vi hann ändå hitta på endel bus :) så det var en riktigt lyckad helg.

nu ligger jag här och tycker lite synd om mig själv..
men det får bli lite te och sen sova.


hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0