segt som fan

Tjoho!

Har varit sjukt dålig på att skriva nu ett par dagar!

Har haft en massa på jobbet, så har inte haft tid över eller någon direkt ork eller lust att skriva,
men nu fick jag en stund över!

Är sjukt trött idag.
Festade hårt igår med flickorna, så sov fram till 3 tiden idag, och sen har jga bara legat i sängen och kollat på Dollhouse.
Hur skönt som helst.

Hamnade på något ställe igår som hette "john´s"
(försökte egentligen komma in på Onkel dondald, men icke icke, vi har inte åldern inne än)
kändes som att vi hade hamnat på en köttmarknad för 40+ så därför ängade vi kvällen med att bara umgås med varandra och dricka tequila. 
Sen en sväng hem till Naida där vi hade förfestat, och hängde där en stund innan jag belv sjukt trött och bara ville åka hem. Så vi sex snåret kom jag och sonja hem och total kraschade i säng.

Så ni kan förstå att dagen har varit mycket seg.

Har även fått papper på när kursen ska dra igång :) 
det blev ännu lite uppskjutet, så första mötet kommer att vara 19 November.

Så vi får se hur det kommer att bli. är riktigt spänd faktiskt.  



Sedan kanske mim kära mamma kommer och hälsar på i helgen! :)
Jag hoppas verkligen att det klaffar och att hon kan komma. Hade varit så roligt att få visa henne oslo, och hinna spendera lite kvalitets tid med henne.
jag håller tummarna!


Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0