JAG KOM IN :)

JAG KOM IN PÅ KURSEN !!

Tove ringde från HK igår eftermiddags och berättade att
 "dom hade inte plats för alla på kursen, men dom hade plats för mig" :)

Tydligen så hade dom bara tagit ut 8 av alla som hade sökt som nui skulle få chansen att gå kursen.
Så jävla roligt!
Kan inte riktigt fatta att jag får denna möjligheten så snabbt. Men I´m going to rock this shit!

Kursstarten hade dock blivit lite framskjuten - till början på oktober, men för min del är det ganska skönt.
Tid att bara smälta detta och hinna förbereda sig lite mentalt.


YEEEEEEEEEAAAY :)


Sen är texie och alex här över helgen :)
Dom landade igår kväll vid niotiden, och vi lyckades till och med samla ihop oss,
dricka vin med vårat kära kollektiv och ta en sväng ner på N&S
Lyckades till och med bli inbjudna på efterfest.

Vill lova att jag inte var piggast i stan när klockan ringde 10, och vi somnade runt sju.
Men det var bara att häva i sig ful kaffe (pulverkaffe) och på med glajjorna för att visa tjejerna runt i staden.
Så idag har vi traskat runt i ett oslo med strålande sol och turistat.

Nu är det hög tid för powernap och sen reload.
Ska i väg på förfest hos Ange ikväll :)


Hörs sen,
Take care.



Musik just nu:
Markus Krunegård - Jag är en vampyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0