Intervjun..

Jag har ju helt glömt bort att berätta hur det gick på intervjun för traineekursen.
Den var ju förra torsadagen kl.17, och eftersom jag jobbade hela dagen hann jag inte bli nervös, och egentligen fanns det ingen anledning till det heller.
Kan ju egentligen inte säga hur det gick, men jag fick prata med tre kvinnor från huvudkontoret, och dom frågade mig en massa frågor om mig, mina visioner, tankar, kvaliteer osv.
Satt där i kanske en halvtimma - fyrtiominuter pratade och hade jätte trevligt.
Det var väldigt avspänt och lätt stämning.

Tydligen är det första gången dom håller i denna kusren här så det är verkligen jätte spännande,
en riktig chans.

Jag skulle få svar "inom två veckor" så nu är det bara en vecka kvar.

Jag håller tummarna, stenhårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0