I <3 IKEA

GODKVÄLL :)


Idag bar det faktiskt av till IKEA :)
Jag låg och sov fram till halv två, och först var det inhandling av matvaror som gällde, och sen bar det av med de underbara, knallblåa gratis-bussarna till IKEA.

Sen spatserade vi runt och tittade, funderade, planerade, tittade lite till och valde saker till vårat rum.
- En matta i varma härliga färger
- gardinstång
- svarta gardiner
- natthuksbord till sonja
- klädhäst till mig
- klädförvaring till sonja
- knallröda hyllor
- massa mysiga ljus och ljuslyktor
- nytt bäddsätt till mig (måste alltid köpa ett när jag åker till IKEA)
- massa.massa galjar
- två fina växer
- papperskorg
- Duscdraperier och nya mattor till badrummet!





Så ikväll har vi pysslat med rummet, och fått upp nästan allt, det är ju alltid ett jävla pyssel med att få ihop sakerna trots att det ska vara "enkelt" så lyckas i alla fall alltid jag att krångla till det.
Jag är lycklig över att alla delar fanns och att nu min klädhäst står färdihmonterad utan större raseriutbrott, haha ;)
Fick dock ge upp Sonjas klädförvarings grej, när vi efter mycket om och men insåg att vi satt allt upp och ner - det får helt enklet vänta till i morgon, kände inte riktigt att tålamodet fanns där just nu..
Men ska lägga upp lite kort så ni får se hur det blir :)
och sen har vi haft tacomys :)



Passande bild ;)


Nu är jag sjukt trött och måste verkligen krypa till sängs. Jobb imorgon!



Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0