Goodnight sweetheart it is time to go

Godnatt :)

Nu tänkte jag krypa till sängs efter en jätte mysig kväll med Ange, Jodie o sonja.
Har suttit och druckit vin (jag tog bara ett glas rödvin - för blodet ;) umgåts, myst och haft en hetsig diskussion om tiden.. hahahaa, eller i alla fall två av oss.
Så nu medan flickorna drar sig ner till staden, kryper jag ner under täcket.
Riktigt bra deal enligt mig, jag måste spara på krafterna. Det nalkas en hel helg runt hörnet.

Har lång sovmorgon imon och börjar inte förän ett, så därför kunde jag passa på att vara uppe ikväll.
Sen verkar det bli en ganska späckad helg, mycket roligt som händer, så kanske kan jag inte vara så passiv som jag borde vara..

den som lever får se :)


~Godnatt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0