Call me boss

Godafton gott folk!

Idag har jag fått vara chef på jobbet :)
Very Nice.

Var inne tidigt på jobbet och fick lära mig en massa saker idag.
 Känns alltid lika bra att lära sig mera, att hela tiden kunna breda sin kompentens.
Speciellt nu när jag ska gå denna kursen, så vill jag ju kunna så mycket som möjligt innan, vet ju faktsikt inte hur mycket de andra faktiskt kan, men oroar mig lite för att alla är så duktiga som karina, då ligger jag långt efter.
Men men... idag har jag i alla fall lärt mig en massa, så nu kan jag alla måndags bestyr som ska fixas för att butiken ska kunna funka.


Sen har det varit en väldigt slapp kväll.
Vi har alla suttit i vardagsrummet och kollat på tv, jag har druckiu chai te och bara umgåts.
Det är det som är så skönt med kollektiv, man har sällskap.
Trivs verklïgen med att ha folk omkring mig hela tiden (eller i alla fall mestadels av tiden ;), 
så kan jag alltid gå in på rummet och stänga dörren och få en stund själv.

Så nu ska jag lägga mig och kolla på något innan jag somnar, jobb imorgon igen.
10-18. Sen borde jag försöka hem och städa lite, kanske skulle passa på att tvätta.



well well...


Goodnight sweethearts

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0