weeeekend

Äntligen har jag slutat jobba!!!

skulle vara ledig, men nu i sjuktider var det bara att hoppa in några timmar.

Fick en glad överrasning när jag kom hem, Malin och Emma har lagt upp våran annons på Finn.no
så nu söker vi officiellt lägenhet tillsammans i oslo :) Yeay!
den blev skitfin.
så nu är det bara att hoppas på att sjukt många ringer på den också.
Oroar mig lite över att ingen ska höra av sig..

Ni kan ju kolla in den om ni vill ;)
http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19359104

Annars ikväll är de fullt ös.
Händer väldigt mycket denna helgen faktiskt.
Fest ikväll, sen är Måns och Mattias uppe och hälsar på, Sverige-Danmark spelar ikväll.
Ja det är fullspäckat.
I like!

Ska fixa lite att käka nu, kanske lägga mig och kolla på en film, bara slappa innan jag hoppar in i duschen och göra mig iordning..

 

Hörs sen!

 

Take care!


Musik just nu:

Kent - Töntarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0