time and time..


Nu är det dags att för mig att gå och lägga mig, ska upp tidigt och jobba imorgon.

Ska ha ansvar för kontorsdelen imorgon,
alltid skönt med omväxlande arbetsuppgifter.


Har spenderat hela dagen i soffan och kollat på Star Trek (på killarnas begäran) lagat spagetti och köttfärssås :) och sen spenderat resterande tid liggandes i sängen och kollat på alla mina serier :) Så skönt. 
Har verkligen inte gjort något vettigt idag alls, och vet ni hur bra dte känns?
hur bra som helst, inget dåligt samvete för att jag inte tagit vara på dagen här inte.
nej nej....

En ny arbetsvecka på ingång.


Good night sweetheart! 


Musik just nu:
Death cab for cutie - Soal meets body


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0