Ta tag

God eftermiddag kära ni!

Idag har jag haft en mycket kort en bra dag på jobbet.
Var egentligen fri idag med, men Karina skulle iväg på buikschefsmöte, så jag hoppade in några timmar..
så nu blir dte två korta dagar på rad :) very nice.

Innan jag gick så stod jag och pratade med Helene på jobbet om konserter..
Det är ju en hel del bra under höstan, och så visade sig att hon hade en biljett över till Pete Doherty
som ska spela på Rockefeller i november någon gång! Hur kul som helst...
Så nu är det spikat!
Såg honom på Hultsfred med Babyshambles, men nu är dte bara han som ska spela.
Blir nog skitbra!

Sen funderar jag på  om jag ska dra med mig Sonja till Paperboys, hon gillar ju dom, och sen såg jag att Donkeyboy skulle spela i nov eller dec, det hade ju också varit rätt kul att se dom även om jag inte har hört så jätte mycket av dom.


Biljetten hem är också bokad, så den 23 komer jag hem och stannar över helgen!

Nej, nu ska jag ta tag i mig själv och åka ner till gymmet, första gången idag :)
Får se hur detta ska gå.
måste bara peppa, peppa, peppa.. hahahaa...

 






Take care!



Musik just nu:
Babyshambles - Killamangiro


Kommentarer
Postat av: Camilla

mycket nice med babyshambles:)

2009-10-13 @ 17:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0