On my way


Sitter nu på bussen ner till Borås :)

Trodde faktiskt inte att jag skulle komma iväg alls, men nu sitter jag här.
Känns hur bra som helst.
Mår mycket, mycket bättre, och ser fram emot att få träffa alla tjejer och lilla mamma i helgen.

Lyckades för första gången stensomna på bussen också.
Så de två första timmarna bara förvann.
Så nu sitter jag här och har precis lämnat Uddervalla, bara en timma kvar till Göteborg..

Har ingen aning om vad jag packade egentligen :/ hahaaa.
Bara slängde ner lite, annars brukar jag planera iförväg och ta tid på mig att packa,
men under tidspress gick det undan vill jag lova.


Vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Emma Öhrwall

åh yeah det smäller imorgon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0