ojojoj...

Lyckades!

Jag tog mig till gymmet och lyckades köra intenviv träning i lite mera än en timma.
Jag är stolt!
Imorgon ska jag dit med Fanny och sofia, skönt att träna med några, roligare och mycket mera motiverande än att gå runt där själv.. 
Ikväll har jag dock gått runt själv, halvt förvirrad halvt bortkommen i alla lokaler, så jag tror med all största säkerhet att de som såg mig tyckte det var ganska underhållande.
men det bjuder jag gärna på :)


Har nu fått mitt medlemskort också, hahhaaa.
Fick en webbkamera uppkörd i ansiktet och så sa han: Nu tar vi kort!
Printade ut denna fantastiska, underbara bild som tagits i under noll koll- kontroll, och gjorde mitt kort!
"Finaste bilden idag" sa han sen.
Jag tror verkligen att han säger det till alla som lite plåster på såren, för god damn it, that wasn´t pretty.
Hahahaa...


Nu ska jag dricka lite chai te (som är min nya besatthet) och krypa upp i soffan en sund med resterande kollektivet.
Har haft en skön dag!


Bara jobb mellan 13-16 imorgon L.Y.X

Längat efter att kursen ska börja också. Det är inte jätte långt kvar nu, den 19 November startar den. Ska bli jätte spännande att se hur allt ät upplagt och hur det kommer vara.

 

Take care!

Hörs snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0