Take a look at my weekend

Min lilla frånvaro beror på att jag ligger hamma i sängen och är jätte förkyld.
Inte lite mysigt sjuk, så man kan ligga hemma och njuta, utan obehagligt, frustrerande och obekvämt förkyld.

Huvudet är helt täppt, hostan oh nysningarna avlöser varandra...

men jag ska försöka orka lägga upp lite bilde från helgen.. haha.
Fan vad kul vi hade :)

Förfest/middag hos Malin, sen bar det av till Luux där vi verkligen blev behandlade som prinsessor.
Champange, bord uppe, nere, vart vi ville..och gratis drinkar hela kvällen.
lyx.
Så vi dansade, drack och hade "the time of our life" ;)











Tack tjejer för en helt fantastisk kväll :)




Just nu ligger jag när med en kopp chaite och längtar till helgen som komma skall.
Då bär det av hem till Borås :)
Längtar efter mina flickor där!
Tänker på er hela tiden.


Emma har även gett mig i uppdrag att lära mig en ny dans till på lördag ;) hahahaa..
I miss you <3


Snart ses vi allihopa!
In to the fog, all in och nu kör vi!


Hörs snart


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vännen. vila nu riktigt ordentligt så du blir frisk:) ska bli så kul att du kommer:)



all in



pusss

2009-10-21 @ 23:09:11
Postat av: Anonym

från mig (camilla) glömde ja ju skriva

2009-10-21 @ 23:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0