Milla o Cicci

Godmorgon folket!


Har drömt hela natten om en av mina bästa vänner Camilla a.k.a Milla :)
Så tänkte jag skulle dela med mig om detta..


Vi skulle vara med i en sån där japansktvshow, och skulle hoppa genom väggar som figurer.
Så Milla o jag stod lite bakom och väntade på att det skulle bli våran tur, och peppade oss själva..
Diskuterade att det var tur att ingen visste om att vi hade gått dans, eftersom vi hade en sån FÖRDEL
jämfört med alla andra.. hahaaaa
Drömmen fortsatte, men i slutändan vann vi i alla fall.
- Varsitt par knall gula rullskidskor !!

SWEET!!!





Här är vi på studenten, det var ett tag sen nu hjärtat!

Saknar dig!
<3


Kommentarer
Postat av: Camilla

åhh va roligt det lät, vi skulle ju lätt vinna med.



haha sånna strumpor har INTE jag och camilla:P



vi ses om ett par timmar goding:)



puss

2009-10-23 @ 14:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0