klockan 7

Klockan 7 i morse var jag inte bara uppe utan redan PÅ jobbet!
Inte illa, uppe på benen men kanske inte mentalt vaken förän vid ett tiden,
och då var det bara två timmar kvar att jobba :)

Skönt att komma hem tidigt, men fy fan för att gå upp så tidigt.

Sen MÅSTE vi verkligen köpa ett elememt till vårat rum också, eller försöka få tag på våran hyresvärd,
då han kan fixa vårat element, för jag håller på att dö.
Vårat rum är det kallaste i hela lägenheten, man går ut i vardagsrummet bara för att "värma upp sig lite"
Hatar denna kyla!

Sover nu mera med mjukisdress och två täcken.

Annars händer inte mycket, jag väntar på mitt bankkort.. det tar en jävla tid för det att komma.
Eller kanske är det jag som är lite otålig, men man är ju halvt handikappad utan kort, och sen är det ju legg på det med, så nu får jag dra runt på passet vart jag än ska.
Låt det komma nu, NU!

Väntan är inte min vän.

 

Är ensam hemma hela kvällen, så jag funderar på att dra ner och träna. Tråkigt att bara sitta hemma och inte göra någonting hela kvällen..

plus att jag får känna mig lite nyttig!     ;)

 

Hörs sen!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0