KAOS

Hello you.

Har heft en "underbar" 10,5 timmar dag på jobbet.
Skulle gå hem vid tre, men kom inte iväg för än halv sex.

Inte för att 10 timmar är överdrivet hemskt, men det har verkligen carit kaos artat idag.
Massa varor, som vi fick lägga på höf eftersom vi inte var klara med dagens varor..
Ny kampanj som vi har hållt på att sätta upp i två dagarnu, som efterföljdes av en underbar sänkningslista, som gjorde att vi fick göra om hela dam idag igen, fast allt var nytt, fint och klart igår.

Så det var där allt började, redan på morgonen kom vi ur balans, sen när folk ringade och var sjuka var det bara som att sätta lite mera fart på karusellen.

Massa folk på eftermiddagen, plus att vi sänkte ner ännu mera skor, som gjorde rusch, och mitt i detta skulle jag ha uppläring av en av våra nya tjejer.
Stackars henne säger jag bara. Ja var överallt och ingenstans.
Men det gick ganska bra, vi fick skita i kassauppläring och så fick hon gå och rydda (städa) butiken..

Nu är jag väl hemma för en stund sen och ska lägga mig och kolla på SATC.
har börjat kolla om :)
Man kan aldrig få för mycket..


Sen har vi fått nys (eller emma och malin) om en jätte fin lägenhet.
Blev aldeles exalterad igår kväll när jag pratade lite med malin...
Jag håller verkligen tummarna att vi får den. Den var grymt fin :)

 

 

Take care!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0