I`M ALIVE

JAAAAAAAA!!!!!!!

Inernet funkar igen!!!
Har varit helt från kopplad i nästan två veckor!
Ojoj.. skrämmande hur beroende man är av internet!
både i fråga av att hålla (koll..hahhaa ;) kontakt med alla, nyheter, räkningar och all annan skit man gör här :)

men nu är det fixat. LOVELY!

LIgger i sängen och bara vilar.
Var ute igår och firade fanny som fyllt 23 :)
Var verkligen en toppen kväll, alla var laddade, på bra hurmör och sugna på att festa!
Drog ner till Dr jekyl, men dte var sjukt lång kö, så vi drog vidrare till N&S
Och där bestämde sig NÅGON JÄVEL att det var passade att sno min plånbok ur väskan när jag försökte tränga mig fram i folkmassan.
FY FAN.
Så halv två står vi inte på dansgolvet och rockar loss, nej.. vi står utanför och ringer runt för att kunna spärra mitt kort!
Sagt och gjort, så när det var löst, så var det ju bara att fortsätta festa!

Är sukt glad att jag hade tagit ut alla andra kort ur plånboken innan jag gick ut, så det var bara bankkort/id som värt något, hade inte några kontanter - tur i oturen - suckers!

Så imorgon är det bara att traska till banken och beställa ett nytt kort.

well well... idag är jag ledig och sonja har lovat att vara en ängel och låna mig lite pengar så det blir att mysa ner sig i sängen, laga lite mat och sen kolla på film hela dagen!

Take care!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0