Take a look - this is love

Hello YOU!


Har varit sjukt dålig på att skriva under helgen, men dte är bara för att jag har varit hemma i Borås och hälsat på, och faktiskt inte haft tid att skriva ;)

Trodde inte att jag ens skulle komma iväg p.ga förkyldning och oroligheter, men efter kompromissande så löste sig allt och jag kom iväg :) Väldigt nöjd!


Fredagen.
Hann möta upp mamma för en fika på Waynes när jag kommit in med bussen.
Skönt att bara sitta ner och prata lite innan det bar av till Camilla för att ha myskväll med henne.
Blev mycket tjöt och Idol i bakgrunden :)
Sen blev själva övernattningen hos Lisa och Emil en trappa upp.
(Vaknade mitt i natten av att lisa låg och klappade mig i sömnen, hahaaaa, hon drömde att hon klappade en hund)

Lördagen.
Upp ganska tidigt för att möta Emma på stan för lite shopping. Jag hade planerat mera shoppning än vad hon hade, men vi knatade runt och kollade runt..
Hittade massa nya örhängen, en t-shirt, en tunika, en kort tunn jacka och sen min EFTERLÄNGTADE vinterjacka!
Sen bjöd Emma mig på sushi för första gången..
Mycket spännande, annorlunda smak, verkligen inte äckligt, men inte som något annat jag har smakat innan.
Håller mig nog borta från fisken i början (testade grillad lax) och kör på vegetarisk :)









LördagsFEST.

Efter sushi, hämtade Camilla upp mig, och vi hämtade upp alla saker hos lisa och hämtade sina saker så drog vi hem till  emma och gjorde oss iordning och började FESTA, och vilken fest det blev ;) hahaa..
Danielle, Emelie kom och joinade oss (och även sanna kom och gästspelade)
Sen drog förfesten vidare till Maria och David - där dansen drog igång på allvar, fyllan trappades upp och sen togs med vidare ut till XOY.
dans.dans.dans säger jag bara.. galen men rolig kväll.

Tog taxi hem med Emma och Emelie och somnade gott på min ex.soffa.














Söndagen.


Ja, egentligen kan min, Emmas och Emelies söndag summeras med en enda bild.
Den säger allt!





Månadgen.

Bestod egentligen bara av ett jävla flängande-  bussresor hit och dit, läkarbesök och sen hemresa.
Det positiva var att jag hade sällskap av Felicia på bussen, fick dock inte sitta med varandra, då bussen verkligen var knökfull :/



Men nu är jag tillbaka på plats i Oslo, känns skönt, saknar redan mina tjejer, men jag vet att vi ses snart igen :)
Jag kan verkligen skatta mig lycklig att ha SÅ fina vänner, både hemma och här. NI REGERAR!
Tack för en skitbra helg!






Take care!
<3


Kommentarer
Postat av: Emma Öhrwall

Tack du!!!!

Vilken helg! Hoppas det blir så jämt sen ;)

kan du skicka bilderna till mig? snälla....

LOVE

2009-10-28 @ 22:12:29
URL: http://metrobloggen.se/imellanmjolkslandet
Postat av: Emma Öhrwall

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.12522610

2009-10-28 @ 22:24:06
URL: http://metrobloggen.se/imellanmjolkslandet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0