Dagen efter

Dagen efter fest.

Är lite halv sliten, men har ändå lyckast sova länge idag, vilket inte alls brukar funka för mig när vi har varit ute och festat.
Brukar vara klar vaken vid nio-tio tiden.
Men idag fick jag sova ut. Väldigt behövligt.

Gårdagkvällen startade hemma hos Filip och Martin som hade inflyttningfest.
Där spelade vi diverse ölspel och hade riktigt trevligt, sen bar det av ner till stan och "Ballroom"
Hade aldrig varit där innan, men dte var helt okej, kul att vi var ett ganska stort gäng som gick dit och bara röjde loss.
Hann möta upp Mattias (måns hade dom tydligen tappat bort på vägen) och drog med dom halvvägs på efterfest innan dom gav upp och gick hem. (Sorry, vi var sega)
Men väldigt kul att hinna träffa mattias.

Har spenderat eftermiddagen hemma hos Fanny och Sofia.
Har legat i fannys stora underbara säng och kollat på film och sen ätit pannkakor med vaniljglass och sylt
Middag för champions :)

Så nu har jag orkat ta mig hem, och ska snart sova, upp och jobba imorgon, och sen ska jag besöka vårat gym för första gången och träna. Känns bra!


så nu ska jag kosa ner mig i sängen och bara slappa av.
Hoppas ni har det fint :)



Take care!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0