Bröllop

Godafton.


Idag har jag blivit bjuden på bröllop :)
Det kom väldigt oväntat, men det är min äldsta vän Patric, som jag har känt sen vi var ett år och gick tillsammans på dagis som ska gifta sig.
Nyss var han i blöja, och nu ska han gå fram till altaret, vi börjar allt växa till oss.
Massor med lyckönskningar till de båda!

Har aldrig varit på ett bröllop innan, så kanske blir detta mitt första, om inte någon annan hinner före..



Var även tvungen att köpa med mig ett par skor hem :)
Har fått in en massa skitsnygga pumps, och dessa bara skrek efter mig
(det är tur att vi har personalrabatt, hahaha)




Blev också sjukt gald när jag kom till gymmet ikväll och upptäckte att de hade utökat träningspassen,
så nu finns det något som kallas "dansmix"  och även Kickboxning- Skitkul!
Så på måndag är det all in dans mix :)


Nu är det läggdags för denna fröken.
Hoppas ni sover gott.



Take care!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0