body meets soal

hey ho...

Måndag.
det säger nästan allt.
Nej då, jag har haft en helt okej dag, jobbet gick sjukt fort, har kunnat bestämma lite själv vad jag har kunnat göra, så fixade allt det viktiga på kontoret först, mailade in siffror, fixade med bugett..
sen hann vi fixa om i butiken, byta lite affischer, sånt som jag tycker är skitskoj.

Skulle sen till banken och fixa med kortjävlen, se til att det är ordentligt spärrat och sen beställa ett nytt.
Där uppstod ett litet problem.
- Bankens öppettider!
- 9 - 15.30
Hur i helvete menar dom att man ska hinna gå dit under dagtid när man själv har ett jobb att gå till.
Nu är det ju inte så farligt för mig eftersom jag har lite flexibla arbetstider och börjar sent några dagar, men tänk dom skom jobbar 8-16 eller 9-17 varje dag. hur fan ska dom hinna dit? på lunchen?

Börjar i alla fall 10 imorgon, så jag måste hinna dit innan jag börjar jobba, får hoppas att det inte är allt för mycket kö bara. Men jag har en stark känsla av att det kommer vara det...



Ikväll blir det bara slapp (igen)
har tagit tag i mig själv lite grann och håller på att köra ett par masikner tvätt just nu..
bara vardag med andra ord.



Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0