Att inte se..



Godkväll gott folk.

Har haft en mycket konstig dag på jobbet..
Har känt mig aldeles matt och orkeslös, somnade nästan när jag skulle ha lunch och har knappt orkar hålla mig vaken under dagen.
Fattar inte riktigt varför?
Jag har sovit och ätit ordentligt... Blir faktiskt lite orolig.

Spenderade kvällen med Jodie :)
Mycket mysigt att bara hinna umgås lite, snacka och bara mysa framför en film.

Dock vill jag verkligen rekomendera er att INTE se denna filmen.
FRUKTANSVÄRT DÅLIG!

Jodie och jag trodde vi skulle se något American Pie liknande, och kunna sitta och småprata under tiden 
men nej då...
Kändes som en lightporr möter highschool med sjukt dåliga skådisar och utan handlig.
Detta var något i särklass, vi bara satt där med hakorna nere vid knäna...

 Här gick dom över gränsen - långt över!!





Hoppas ni sover gott.

Imorgon är det fredag :) och sen är det ju faktiskt Halloween till helgen.




Hörs snart!
<3

Kommentarer
Postat av: Emma Öhrwall

men faen brudar titta på framsidan hur kunde ni tro något annat än, skit?

2009-10-30 @ 23:00:54
URL: http://metrobloggen.se/imellanmjolkslandet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0