A friend

Hello you.

Förtillfället är kära Felicia på besök här uppe i Oslo, vilket jag är mycket glad över!
Hon har varit och jobbat i england nu i nästan ett halvår så har inte sett mycket av henne i det senaste, så det var verkligen jättekul när jag såg henne och jodie komma in på mitt jobb igår :)

hann baka en tårta med dom innan jag var tvungen att gå hem och lägga mig, men idag har vi hunnit gå lite på stan, inhandla nya leggings (vilken förbruknings vara det är egentligen) och en svart tunika.
Känns bra!
(fick även köpa ett nytt månadskort eftersom någon jävel snode det tillsammans med plånboken - kändes mindre bra, men men ... )

Sen har vi hängt här hemma, kollat på tv, lagat varma mackor och kollat på Terminator.
Har haft en riktigt mysig kväll med tjejerna och folket från kollektivet :)

Imorgon ska jag upp och jobba igen, sen sover nog lilla felicia hos oss, så det blir koooosligt.


Sen blir det nog så att jag åker hem helgen den 23.. hälsa på lite, hinna umgås med nära och kära och dricka alkohol med emma ;) hahahaaa.

nej, nu är det sängen som gäller för mig.




Sleep tight, and don´t let the big bad bugs bite you!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nice, då får vi allt ses:)

2009-10-08 @ 18:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0